PNOZorg heeft zijn zaakjes niet op orde. Het personeel bij klantenservice heeft geen idee hoe alles werkt in hun eigen bedrijf. Dit merk je wanneer je belt (en er iedere keer hetzelfde 'de wachttijd is langer dan u van ons gewend bent, de wachttijd is ongeveer 10 minuten') en wanneer je mailt (en pas 5 tot 7 dagen later een mailtje terug krijgt als u deze al krijgt).
Er gaat zoveel mis bij hun administratie en als je er zelf niet 10x (letterlijk!) over belt, mailt en blijft zeuren veranderd er niks en word u zelf de dupe. Zoals: zelf rekeningen moeten betalen waar u aanvullend voor verzekerd bent (voor 50 euro in de maand extra), iedere maand een acceptgiro binnen krijgen voor de betaling van de premie terwijl u dit op automatische incasso heeft laten zetten, de website waar u niks op terug kunt vinden en waar u niks zelf kunt veranderen (want als u dit probeert dan is er een storing, of u moet even contact opnemen met de klantenservice natuurlijk!).
Sterke punten
Ze kunnen heel goed reclame maken
Zwakke punten
Vrijwel alles aan deze zorgverzekeraar